Alpenpret - Reisverslag uit Kitzbühel, Oostenrijk van Eva Heuvel - WaarBenJij.nu Alpenpret - Reisverslag uit Kitzbühel, Oostenrijk van Eva Heuvel - WaarBenJij.nu

Alpenpret

Door: Eva

Blijf op de hoogte en volg Eva

18 Februari 2008 | Oostenrijk, Kitzbühel

Zaterdag terug gekomen van een super week skiën in Oostenrijk. Ik was met m'n moeder, tante, 2 neven en hun vriendinnen en we hebben echt een top week gehad. De hele week alleen maar zon en goede sneeuw op de pistes. Alleen de laatste dag nog een beetje in de mist rond gedwaald, was ook wel spannend. Iedereen ging overdag een beetje z’n eigen gang qua tempo, lessen, snowboarden, skiën, langlaufen, in de zon zitten, taartjes eten en biertjes drinken en ’s avonds lekker met elkaar eten, erg gezellig.
Heerlijk om de hele dag buiten te zijn, de zon op je gezicht en soepel en keihard de bergen af te gaan. De eerste dag ging het skiën zo goed dat ik er geen genoeg van kon krijgen en ongeveer 7 uur op de ski’s heb gestaan. Dat heb ik vervolgens 2 dagen moeten bezuren met benen die geen kant meer op wilden en ik amper nog de blauwe pistes af kwam. Maar die gezonde berglucht en een paar biertjes doen wonderen dus vanaf dag vier ging ik weer als een tierelier.
Ik was in zes dagen heerlijk bijgeslapen en ook m'n wallen waren eindelijk redelijk aan het bijtrekken, maar dat heb ik de laatste avond weer volledig verpest door met Suus nog even het nachtleven van Kitzbuhel onveilig te maken, dus voelde me de volgende dag niet zo best, maar het was wel enorm gezellig!
Vanaf morgen sta ik 5 dagen reserve dus het is weer een grote verrassing waar ik volgende week weer zit.

  • 18 Februari 2008 - 13:09

    Je Paps:

    Een plezierig verhaal van je dochter doet een vaderhart erg goed. Fraaie foto's in de zon en sneeuw met familie.
    je paps

  • 18 Februari 2008 - 14:03

    Koen:

    Roze staat je fantastisch!

  • 19 Februari 2008 - 08:43

    Marije:

    Lekker meis! Ziet er overheeeerlijk uit! Nou, snel maar even gezellig bijkletsen over al onze buitenlandavonturen weer! Succes met je reserve, hoop voor je dat je snel weg bent!
    Liefs, Marije

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Kitzbühel

Eva

Voor mijn werk als stewardess vlieg ik de hele wereld over, hier lees je over mijn avonturen.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 78050

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: