Abuja, Nigeria - Reisverslag uit Suleja, Nigeria van Eva Heuvel - WaarBenJij.nu Abuja, Nigeria - Reisverslag uit Suleja, Nigeria van Eva Heuvel - WaarBenJij.nu

Abuja, Nigeria

Door: Eva

Blijf op de hoogte en volg Eva

28 September 2007 | Nigeria, Suleja

Hoorde van veel mensen weinig goeds over deze bestemming, maar op Schiphol bleek dat ik met m'n trainings-/trein maatje Frank samen vloog en een andere collega had d'r hele koffer vol met spelletjes, dus gezellig zou het sowieso worden, ook als we het hotel niet uit zouden mogen. Maar dat valt gelukkig allemaal mee. Ben net met twee collega's op de lokale markt geweest, niet zo zeer om te shoppen, maar vooral om mensen te kijken, heerlijk al die mensen in mooie gekleurde gewaden. En wij zijn op onze beurt weer een hele attractie voor de bevolking hier.
Vanavond gaan we met de crew BBQ-en en hopelijk krijg ik nog wat mensen enthousiast die morgen met me mee willen om een tripje te maken, ik wil nog wel wat meer van dit land zien.
To be continued...
Inmiddels weer veilig terug in NL.
Helaas niemand meer weten te porren om donker Afrika mee te gaan verkennen, de BBQ in storm, regen, bliksem en onweer was al spannend genoeg en tevens erg lekker en gezellig!
Een dagje aan het zwembad was het alternatief, lang niet zo ondernemend, maar ook zeker niet verkeerd, zeker niet met zo'n gezellige crew.
Dus helaas kan ik niet zo veel meer over Nigeria vertellen dan dat de mensen er heel vriendelijk zijn, het erg druk is op straat, het er warm is, het af en toe enorm noodweer kan zijn en dat de stroom nog wel eens uitvalt.
En, dat ze een briljante naam voor hun mineraal water hebben!

  • 29 September 2007 - 16:31

    Marije:

    Hey Eva!
    Doe de groetjes aan Frank! Gaaf, je nieuwe foto's!!! Ik heb net een mini BIP achter de rug, erg leuke stops en leuke crews :-D En maandag naar KUL, jij volgende trip naar SFO?? Zie je snel!
    Liefs, Marije

  • 30 September 2007 - 12:34

    Frank:

    Hey Eef, weer bijgeslapen, was reuze gezellig! Een hele gezellige ICA, eindelijk een keer met jou! En ... we hebben leuke foto's! :-)
    Tot de 11e !!
    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eva

Voor mijn werk als stewardess vlieg ik de hele wereld over, hier lees je over mijn avonturen.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 78049

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: